Maybelline Superstay 24H tekući puder *Recenzija*



Vjerujem da je puno vas već probalo ovaj puder,ali želim sa vama podijeliti svoje dojmove i reći kad se ja i ovaj puder slažemo.


ŠTO MAYBELLINE KAŽE O NJEMU:


Zašto će ti se ovo svidjeti?!
Izgleda svježe i postojano do 24H zahvaljujući Micro-Flex tehnologiji.
Otporan na znoj,vlagu i dodir.Besprijekorno prekrivanje tijekom cijelog dana bez osjećaja maske na licu

PAKIRANJE,TEKSTURA:

Puder dolazi u jednostavnoj staklenoj bočici sa plastičnim čepom,dozira se pumpicom

Puder je dosta rijedak,ali je puno gušći od novog Catrice HD pudera.
Ima blagi miris koji brzo nestane.

Puder dolazi u količini od 30 ml.
Cijena cc 70 kn
Dostupan u 6 nijansi,kupiti ga možete u svim drogerijama.






MOJ DOJAM:
Ja i ovaj puder se jako dobro slažemo u hladnijim danima.Zašto? :)
Vlasnica sam mješovite kože sa jako masnom t-zonom.
U hladnijim danima mi koža manje sija i kad želim da mi koža ima lijepi zdravi sjaj koristim ovaj puder.
Puder daje srednje do jače prekrivanje,jako je lagan na koži.
Nanosim ga u jednom sloju i po potrebi dodajem gdje je potrebno.
Smatram da puder koji košta 70 kn jako lijepo odrađuje posao.
Vjerujem da bih osobama sa normalnom/suvljom kožom odgovarao tijekom cijele godine.

Dali ste probale puder?

*proizvod je kupljen vlastitim novcem*

Primjedbe

  1. nisam probala.. ali ne znači da neću. skupljam preporuke pa.. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kazem meni je super u hladnije vrijeme i kad mi se T-zona manje masti :)

      Izbriši
    2. Meni je bio uzasan imam normalnu kozu ni masnu ni suhu, redovito ju hidratiziram. Ali nakon par sati bi jednostavno ispario s lica i ostajali bi tragovi. I pri pocetku koristenja nijansa je bila skroz prikladna licu no pri dnu bocice k'o da je druga nijansa u istoj bocici.

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

L'Oreal Elseve Extraordinary Clay linija proizvoda!

Avon obnavljajuće ulje argana * recenzija *