Avon obnavljajuće ulje argana * recenzija *


Drage moje evo mene nakon pauze,imam puno spremnih fotkica za postove,ideje su u glavi ali se u zadnjih par dana nisam osjećala najbolje i nije imala snage da sjednem i tipkam.
U ovom postu vam želim reći par riječi o Avonovom višenamjenskom ulju.
Ako vas zanima kako mi je prijalo nastavite čitati......


PAKIRANJE:
Ulje dolazi u plastičnoj boci u količini od 150 ml
Ja sam svoj primjerak platila cca 59 kn.
Ambalaža je dosta čvrsta (mislim na plastiku)
Čep jako dobro zatvara tako da nema straha od prosipanja u torbu (ako ga nosite na putovanje)
Doziranje je malo nepraktično jer se uvijek malo prolije po bočici pa to izgleda neuredno,da ima pumpicu dali bih mu 5 + ovako za pakiranje dajem 4 :)



 

NAMJENA ULJA:

Ulje je namjenjeno za kosu,lice i tijelo!
Kako imam masnu kosu nisam ga još isprobala na kosi,trenutno uživam u Avonovim serumima o kojima ću vam uskoro napisati post.
Ulje nisam isprobala ni na licu,lice mi je u kaosu jer sam na nekakvim terapijama i uz to promijenila sam rutinu njege lica kako je nastupilo hladnije vrijeme i ne vidim potrebu da dodajem ulje na lice,ali tko može garantirati da ga u dogledno vrijeme neću isprobati.
Ulje sam koristila na tijelu i vrlo vrlo sam oduševljena a u nastavku saznajte zašto me toliko oduševilo.




TEKSTURA I MIRIS:
Ulje je dosta rijetke teksture,nije jako gusto jer sam probala nekoliko ulja koja su gušća i teško se razmazuju.
Ovo Avonovo ulje se lako razmazuje i vrlo brzo upija nakon cca 5 minuta uskočim u odjeću.
Ulje je intenzivnog mirisa meni osobno vrlo ugodan i nakon nekog vremena ga ne osjetite.




MOJ DOJAM:

Konačno smo došli do dijela gdje ću vam opisati kako mi je ulje pomoglo.
U ovo doba godine mučim muku sa suhom kožom tijela,toliko suhom da na nekim mjestima zna pucati.
Losioni,maslaci i kremice mi nisu dovoljne,kada mi je stiglo ulje koža je došla u suhu fazu.
Nakon tuširanja nanosila sam Avon Nutra Effects losion (suha-vrlo suha koža) i dok trepnem koža ga je upila,nakon njega stavljam ovo ulje i nakon 5 minuta mogu obući odjeću.
Nakon 3 dana korištenja Avon losiona i ulja moja je koža bila preporođena,mekana na dodir,glatka nigdje se nisu nazirali suhi dijelovi.
Ulje mi nije izazvalo iritaciju.
Ako imate suhu kožu definitivno vam preporučujem da isprobate ovo ulje,garantirama da ćete se oduševiti.
Dali vi imate sličnih problema s kožom,što vama pomaže?


*Hvala vam za svu podršku koju mi dajete čak i kad nisam jako aktivna ;) *


*PROIZVOD JE KUPLJEN VLASTITIM NOVCEM*


Primjedbe

  1. volim Avon i njihove proizvode a ovo ulje nisam još kupila,ali svakako hoću!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga kupi i nećeš se pokajati 😉

      Izbriši
    2. Draga Aneta onda vam svakako preporučam da se učlanite u Avon,stojim Vam na raspolaganju!

      Izbriši
  2. Ovo bi trebalo stvarno probati, zvuci super :)
    beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Maybelline Superstay 24H tekući puder *Recenzija*

L'Oreal Elseve Extraordinary Clay linija proizvoda!