Favoriti-mjesec Siječanj 2017


Znam da malo kasnim sa favoritima siječnja,ali znam da mi nećete zamjeriti.
Ovdje su se našli proizvodi koje sam gotovo svaki dan nanosila na lice tijekom siječnja,posegnula sam i za pomalo zaboravljenim proizvodima a koji su mi jako dobri.

PREPARATIVA:



Garnier dvofazna micelarna: isprobala sam rozu verziju ali ova mi je punoooo draža...ne smeta mi uljni trag koji ostavlja na licu jer mi je koža trenutnu u dehidriranoj fazi.

Neutrogena Hidro Bost hidratantni gel za čišćenje lica: ljudi moji ja nježniju umivalicu nisam probala,pređem i preko očiju s njom nema suza ni iritacije.Blagog je mirisa i ostavlja koži mekom i glatkom.
Iz ove linije planiram kupiti i losion za lice i kremu,a u ponudi imaju i micelarnu vodu.
(Proizvode sam vidjela samo u Müller drogeriji)

Afrodita Cotton & Silk krema za ruke i nokte: predivna predivna kremica za ruke....jako lijepo nahrani kožu,brzo se upija,ne ostavlja ljepljivi film na koži i predivno miriši.Imam ju za 1-2 korištenja i vraćam se po novu tubicu.

DEKORATIVA:



Bourjois Healty mix puder i korektor sam koristila tijekom cijelog mjeseca i dalje ga koristim.Trenutno mi jako prijaju i neću isprobavati ništa drugo :)

Rimmel Lasting Finish puder u kamenu: predivan puder koji ima pokrivnu moć,drži moju masnu T-zonu pod kontrolom cca 4-5 sati.Nije mi izazvao nered na licu.I jako se sporo troši.


Aura All year bronzer: savršenstvo od bronzera,imam hrpu bronzera u kolekciji ali mi u zadnjih 2 mjeseca ruka samo za ovim poseže.Pigmentiran je taman koliko treba,nije narandžast,blenda se i stapa sa ostalim proizvodima savršeno.I da trajaće vam 100 godina hihihi.

TheBalm Instain rumenilo (pinstripe) ovo je rumenilo mog života,neznam kako ga prije nisam kupila.Dovoljno je da prislonite kist na njega i da nanesete na lice,trušenja nema a traje na licu dok ga ne skinem.

Essence pure Nude highlighter: cula sam da izlazi iz asortimana pa sam ga ugrabila,bio je samo ovaj na polici i rekoh ti si mene čekao i sad ideš samnom.
Savršen dnevni highlighter i preporučujem ga curama koje ne vole preveliki šljašt i odsjaj :)


Wet n Wild baza za sjenilo: oooo daaaa i ja sam se zaljubila u ovaj proizvod.Imam jako masne kapke i ovo čudo drži sjenila cijeli dan pod kontrolom,pritom pojačava pigmentaciju slabije pigmentiranih sjenila.

Catrice Chocolate Nudes paleta: priznajem ovu sam paletu zapostavila,a meni je odlična za brzinski makeup.Sjenila se dosta truse ali boje u paleti su moje i preporučujem ju za početnice.

Essence mono sjenilo (br 05) sjenilo koje ja koristim za konture lice jer je jako slično Nyx rumenilu nijansa (Toupe)
Cijena cca 16 kn.



Priznajem da sam poludila za tekućim matt ruževima i shvatila da sam ostale zaboravila,i onda sam posegnula za ovim predivnim Avon ruževima:
Avon ruž nijansa Power plum predivan ruž za zimski period,vjerujem da ste svi čuli o ovim ruževima pa ne moram govoriti koliko su savršeni.

Avon ruž nijanu nažalos neznam jer sam izgubila naljepnicu,za ovim sam ružom posezala kad želim napraviti pauzu od ljubičastih i jako tamnih boja.Nosila sam ovaj ruž u kombinaciji sa Avon olovkom nijansa Mystery Mauve ova dva proizvoda su savršena zajedno i predivna za dnevni makeup.


Aura lakovi za nokte br 434 i 420: ja sam sama sebi dosadila s njima :) namažem jedan nosim 5 dana pa drugi i tako u krug.Neznam zašto ali ovo su mi dvije boje trenutno najdraže.Cudna sam zar ne?


I eto ga dragi moji ja sam s vam podijelila svoje favorite,a vi meni recite dali dijelimo neke i sto ste vi najviše koristili kroz siječanj.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Maybelline Superstay 24H tekući puder *Recenzija*

L'Oreal Elseve Extraordinary Clay linija proizvoda!

Avon obnavljajuće ulje argana * recenzija *