L'Oreal Elseve Extraordinary Clay linija proizvoda!


Što nam kažu iz L'Oreala?

Vaša kosa brzo se masti,a vrhovi su suhi? L'Oreal Paris predstavlja  Extraordinary Clay obogaćen s 3 vrste gline koji čisti i hidratizira vlasište.
Rezultat: čista,sjajna i hidratizirana kosa.Nakon 3 dana kosa je i dalje svježa kao prvog dana nakon pranja.

Vjerujem da znate moju muku s masnom kosom i da sam stalno u potrazi za šamponima koji će me spasiti svakodnevnog pranja kose.
Da li je ova linija to uspjela saznajte u nastavku posta.

CLAY linija se sastoji od: tretmana prije pranja kose (maska),šampon i regenerator.

TRETMAN PRIJE PRANJA KOSE



Maska s glinom koja upija višak masnoće s tjemena i čisti vlasište.
Ostaviti da djeluje 5 minuta na kosi,temeljito isprati,za optimalne rezultate preporučuje se koristiti ostatak proizvoda iz linije.

SASTOJCI


Što se tiče maske ja sam ju nanosila na tjeme,znala sam ju držati i 10-tak minuta,nisam primjetila nikakvo peckanje niti iritaciju.
Moja preporuka za nanošenje ove maske je da ju nanosite sa četkom za bojanje kose,meni je tako najlakše.
Miris ove maske je svjež,čist i meni osobno prija.

ŠAMPON i REGENERATOR:



SASTOJCI ŠAMPON:


SASTOJCI REGENERATOR


Miris šampona i regeneratora je isti kao i kod maske za kosu,miris se dosta dugo zadržava u kosi.
Moram vam samo napomenuti da dobro isperete svaki od proizvoda,potrebno ih je duže ispirati od ostalih šampona i regeneratora.
Nakon pranja kosa je svježa,miriši na čisto i nije teška.
Prva 2-3 pranja nisam vidjela nikakve rezultate ali nakon toga svakim sljedećim pranjem kosa je ostajala sve duže čista.
Imam užasno masnu kosu i morala sam ju svaki dan prati,eventualno svaki drugi dan,a s ovim proizvodima situacija je ovakva:
Npr: operem kosu u ponedjeljak ujutro i sljedeće pranje je u srijedu navečer.
Sad dolazimo do jednog problema koji mi se događa gotovo sa svim šamponima,a to je perut.
Da da prije par dana pojavila mi se perut i sad sam prestala koristiti ove proizvode dok se situacija malo ne smiri,onda planiram da svako drugo pranje koristim ovu liniju,jer proizvodi su super odrađivali posao.Ne znam dali vi imate takvih problema sa šamponima,meni se to već godinama događa.
Ova linija proizvoda mi se jako svidjela,ali želim naglasiti ako ja imam ovakav problem ne znači da ćete i vi imati.

Proizvode možete kupiti u svim drogerijama:
Šampon cca 24 kn
Regenerator cca 24 kn
Maska  cca 39 kn.

Dali ste isprobale proizvode,pošite mi vaša iskustva i ako imate neke dobre proizvode za masnu kosu.
Ljubim vas punoooo.





Primjedbe

  1. Planiram isprobati cijelu liniju samo da malo smanjim trenutne zalihe. Godinama koristim Shauma fresh it up šampon za masnu kosu i suhe vrhove i jako sam zadovoljna, redovito isprobavam nove šampone ali njega uvijek moram imati u kupaonici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Od kako sam kupila prvi šampon sam jako zadovoljna ovom linijom. Ali sam također kao i ti, sa drugim pakiranjem šampona primjetila suhe nakupine na tjemenu i prhut šta me je baš iznenadilo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da prečesta upotreba gline isušuje kožu lica i tjemena takođe, sigurno se kosa postepeno manje masti jer je isušuje što izgleda vodi u drugu krajnost :/.
    Ja sam je tek 1 koristila i namjeravam da je koristim svako 2.-3. pranje da bi temeljnije očistila tjeme i tako spriječila pojavu seboreične peruti ali nikako učestalo.
    Inače koristim prirodne šampone sa blažim tenzidima pa se nadam da mi neće maska previše isušiti tjeme.
    Možda bi to pomoglo? Da je koristiš u kombinaciji sa nekim drugim šamponom jer mislim da je ta maska+ isti šampon možda too much gline za tjeme?
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Maybelline Superstay 24H tekući puder *Recenzija*

Avon obnavljajuće ulje argana * recenzija *