COSMEL-GREEN CREAM RECENZIJA


U zadnje vrijeme isprobala sam dosta prirodnih proizvoda,među njima se našla i Green krema brenda COSMEL.
Na početku se želim zahvaliti COSMEL firmi na proizvodima koje su mi poslali (ja sam odabrala proizvode)
Ako želite saznati nešto više o COSMEL firmi ostavljam vam linkić :) O Cosmel-u
COSMEL proizvode možete naručiti preko njuhovog web shopa.
Idemo mi na recenziju o kremici.......

GREEN CREAM - ŠTO COSMEL KAŽE ZA KREMICU

Imate masnu i nečistu kožu i vodite konstantnu borbu s prištićima i aknama; ili se aktivno bavite sportom i puno znojite, Green cream je idealna za vas! Lagana hidratantna krema koja čisti i sužava pore. Posebna je po tome što sadrži organski ekstrakt zelenog čaja koji regulira masnoću kože, sprječava nastajanje prištića, umiruje, ne isušuje površinski sloj kože. Također sadrži prirodna organska ulja – lješnjak, rižu, šipak, sjemenke grožđa, kim, zatim cink, manadarinu, lavandu, vitamine A i E, te prirodni faktor hidratacije (NMF). Brzo se upija, a koža ostaje elastična, zategnuta, bez masnog sjaja i prištića. Green cream ima antioksidatnivno i antibaterijsko djelovanje. 


PAKIRANJE I CIJENA:

Krema dolazi u staklenoj teglici u količini od 50 ml cijena 103,00 kn.
Kad skinemo poklopac ispod njega se nalazi još dodatna plastika koja dodatno štiti kremicu.
Nemam nikakvu zamjerku što se tiče pakiranja :)




DOJAM O KREMI:

Kada sam vidjela da u svojoj liniji proizvoda imaju kremu za problematičnu kožu nisam puno razmišljala i odabrala sam ovu kremicu,jer su mi agresivnije kreme zbilja dojadile i želim isprobati prirodnije proizvode.
Krema je lagane teksture,lako se razmazuje i brzo upija,jako lijepo matira kozu.Miris je biljni nije preintenzivan,osobama koje su osjetljive na mirise možda im bude smetalo no ja nisam imala problema.Dok sam koristila kremu nisam imala pretjeranih problema s aknama,znala je izbiti 1-2 ali se to za dan do dva smirilo,duboko sam uvjerena da je ova kremica pomogla u tome jer prije je trebalo puno više dana da se akne povuku.Što se tiče smanjivanja pora nije ništa učinila,ali sam primjetila da nakon uklanjanja šminke s lica koža nije iritirana i nisam imala problema sa suhoćom,jer koristim pudere koji imaju mat efekat i nakon dužeg nošenja mi znaju isušiti kožu.Kremica je pun pogodak kao podloga za šminku.
Trenutno koristim drugu kremu i imam još nekoliko u zalihama i kad njih potrošim defiitifno ću kupiti ovu.

Dali ste isprobale nešto od COSMEL kozmetike?Ako jeste pišite mi vaša iskustva.
Ostale COSMEL proizvode možete pogledati OVDJE

PR PROIZVOD









Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Maybelline Superstay 24H tekući puder *Recenzija*

L'Oreal Elseve Extraordinary Clay linija proizvoda!

Avon obnavljajuće ulje argana * recenzija *