Najdraži proljetni ruževi


Dragi moji nije me dugo bilo i vjerujte da mi fali pisanje i komunikacija s vama.Hvala vam na predivnim komentarima i porukama podrške zbilja ste predivni.
Ljubim vas sviju puno i nadam se da će vam se svidjeti ovaj kratki post o mojim najdražim ruževima za proljeće.



S LIJEVA NA DESNO

1: Aura Absolute matte tekući ruž broj 618
2: Aura Absolute matte tekući ruž broj 607
3:Golden Rose liquid matte ruž broj 07
4:NYX Liquid Suede ruž  nijansa Tea & Cookies
5:Deborah Velvet mat ruž broj 05
6:Deborah Velvet mat ruž broj 08


S LIJEVA NA DESNO

7: Essence Velvet matt ruž broj 07
8: Catrice Ultimate Colour ruž broj 410
9: Catrice Ultimate Colour ruž broj 140
10: Maybelline  Coloursensational ruž broj 620

Nadam se da vam se sviđa ovaj kratki post,vi mi svakako pišite koji su vaši najdraži ruževi ovog proljeća.

Hvala na čitanju!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Maybelline Superstay 24H tekući puder *Recenzija*

L'Oreal Elseve Extraordinary Clay linija proizvoda!

Avon obnavljajuće ulje argana * recenzija *