Recenzija - Avon True Nutraeffects dnevna/noćna krema.


Ako ste u potrazi za kremama za hidrataciju onad bih ovo mogao biti posta za vas :)
Prije 2 mjeseca dobila sam ove kreme i bila sam jako sretna,znala sam ih škicati u katalogu i uvijek sam ih preskakala,nezz uvijek mi je nešto drugo trebalo :)
Kremica imam za još 2-3 nanošenja i morala sam s vama podijeliti svoje iskustvo.

PAKIRANJE,SASTOJCI I CIJENA

Kreme su namijenjene za normalnu/suhu kožu lica.
Kreme dolaze u staklenim teglicama u količini od 50 ml.
Ne moram ni pricati kako mi je pakiranje super :)
Svaka krema po punoj cijeni košta cca 65 kn,u aktuelnom katalogu možete kupiti set (dnevna+noćna) za 55,90 kn.Mislim da je to ponuda koja se ne propušta.

SASTOJCI DNEVNA KREMA



SASTOJCI NOĆNA KREMA


ŠTO AVON KAŽE ZA DNEVNU KREMU

Dnevna krema  SPF 15
Lagana dnevna krema štiti sa SPF 15,zaglađuje kožu te pruža 48 sati kontinuirane hidratacije.
Formula s aktivnim kompleksom na bazi chia sjemenki je osmišljena kako bi zaštitila prirodnu hidratantnu barijeru kože od vanjskih utjecaja poput vjetra,hladnog i suhog zraka i očuvala hhidrataciju.Prikladno za osjetljivu kožu.Hipoalergeno.Alergološki testirano.Bez parabena i boja.





DOJAM O DNEVNOJ KREMI

Krema je bijele boje,gušće teksture,ali se jako lako razmazuje i vrlo brzo upija,na kozi ne ostavlja bijeli trag niti je ljepljiva.Krema ima jako blagi i svježi miris što ja jako volim.
Krema kozi pruža hidrataciju,lice ima onaj zdravi sjaj i koža vam izgleda jako zdravo.
Za mene koja imam mješovitu kožu lica ova krema je pun pogodak.Kremu koristim kao dnevnu kako je i namjenjena,jedino ju izbjegavam nanositi ispod pudera kad znam da mi taj dan puder što duže treba ostati na licu.Ali kao što sam i navela ja imam mješovitu kožu lica,a ova je krema namjenjena za normalnu/suhu kožu lica i mislim da bih njima bila savršena podloga za šminku.
To što izbjegavam nanositi kremu ispod šminke je samo moj izbor i meni tako više odgovara :) ako imate puder koji matira a želite da vam izgleda manje matt na licu mislim da će vam se učinak ove kreme svidjeti.Krema mi nije izazvala nikakve iritacije na licu,nije začepila pore niti su mi mali gadovi (prištići) izbijali.
Moja ocijena za kremu 5/5

ŠTO AVON KAŽE ZA NOĆNU KREMU

Lagana gel krema pruža koži 48 sati hidratacije.Formula s aktivnim kompleksom na bazi chia sjemenki je osmišljena kako bi zaštitila prirodnu hidratantnu barijeru kože od vanjskih utjecaja poput vjetra,hladnog i suhog zraka i očuvala hhidrataciju.Prikladno za osjetljivu kožu.Hipoalergeno.Alergološki testirano.Bez parabena i boja.






DOJAM O NOĆNOJ KREMI

Kao što je Avon naveo zbilja se radi o laganoj gel kremi za lice,moram priznati da kad sam ju krenula nanositi da me malo tekstura zbunila i mislila sam da sam ih zamijenila hihihi no nisam noćna krema je lagane gelaste teksture,jako se lako razmazuje a koža ju upije za tren oka.Krema nema miris i na koži ne ostavlja ljepljivi film.Ako mi obrazi u nekom trenutku budu dehidrirani ja dodam 1-2 kapi ulja u kremu i ujutro se probudim sa mekanom i glatkom kožom,i nakon umivanje no osjećam nikakvo zatezanje na području obraza.
Noćna krema kao i dnevna mi nije radila nikakve probleme na licu i kao što stoji u opisu mogu je slobodno preporučiti i osobama sa osjetljivom kožom lica.
Moja ocijena 5/5

Priznajem da se kajem što prije nisam isprobala ove kreme i definitivno si moram napraviti zalihu :)
Jer kao što sam rekla obadvije kreme dobijete za 55,90 kn.

Dali ste isprobale nešto od Nutraeffects linije proizvoda,što mi preporučujete da isprobam?


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Maybelline Superstay 24H tekući puder *Recenzija*

L'Oreal Elseve Extraordinary Clay linija proizvoda!

Avon obnavljajuće ulje argana * recenzija *