Recenzija Ecobeauty ulja za lice.


Volite li ulja za lice?
Ja sam ih u posljednju godinu dana dosta isprobala i kad sam sklopila suradnju s Oriflame kozmetikom odlučila sam odabrati ovo ulje za lice i sprobati ga.
Moja koža lica je mješovita i sklona aknama i miteserima,u zadnjih cca 2 mjeseca jako je dehidrirana  i potrebna mi je dodatna njega pa u svoju večernju rutinu njege kože dodajem ulje za lice.

ŠTO IZ ORIFLAMA KAŽU ZA ULJE:

Njegujte i nahranite kožu. Dubinski hranjivo ulje zadovoljava potrebe kože, hidratizira je i omekšava zahvaljujući ekstraktu pamuka i organskom arganovom ulju. Bogato je vitaminom E i esencijalnim hranjivim tvarima za obnavljanje kože. Savršeno je kao noćni tretman. Ne sadrži parabene. Organska kvaliteta sastojaka potvrđena je certifikatom.

SASTOJCI:



PAKIRANJE I CIJENA:

Ulje dolazi u staklenoj bočici u količini od 50 ml cijena ulja je 209,00 kn.
Trenutno je sniženo i košta 149,00 kn
Ulje se dozira na pumpicu,ne moram ni reći koliko je to za mene sjajno i higijenski.Pumpica radi bez greške i odlično dozira ulje.
Ambalaža od mene dobija ocijenu 5 +



DOJAM:

Isprobavanje ulja za lice za mene je jako stresno :) kao što sam navela imam mješovitu kožu lica,sklonu aknama i miteserima,na mnoge proizvode moja koža burno reagira i zbog toga se jako bojim probati nove stvari.
Ulje ima jako blagi neutralni miris koji se prilikom nanošenja na kožu ni ne osjeti.Ulje se jako lako razmazuje i brzo upija,ne ostavlja ljepljivi osjećaj na koži i kroz 2-3 minute koža ga upije.
Ulje se jako lijepo miješa sa noćnim kremama za lice i tako sam ga u većini slučajeva i koristila.

Nakon 2 mjeseca korištenja ovog ulja suhoća na obrazima se smanjila gotovo nestala,ujutro koža izgleda blistavo i svježe.
Nisam primjetila da mi se T-zona više mastila,čak bih mogla reći da se puno manje sjaji.
Ulje mi nije izazvalo nikakve iritacije,nije izazvalo akne niti začepilo pore.




Oriflame u svojoj Ecobeuty liniji proizvoda ima još (kremu za lice,mlijeko za čišćenje lica,tonik,okoloočnu kremu,serum)
Moram priznati da sam se jako zainteresirala za serum i da ću ga uskoro kupiti.
Liniju proizvoda možete vidjeti OVDJE
Ako postanete Oriflame suradnik imate na svaki proizvod 20 % popusta.

Koristite li ulja za lice,dali ste isprobali nešto od Oriflama?

PR PROIZVOD

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Maybelline Superstay 24H tekući puder *Recenzija*

L'Oreal Elseve Extraordinary Clay linija proizvoda!

Avon obnavljajuće ulje argana * recenzija *