MAYBELLINE FIT ME MATTE + PORELLES REKUĆI PUDER - RECENZIJA



Hmmmm zar mi je trebao još jedan puder u kolekciji?Baš i ne hihihihi ali sam ga dobila u Tester Box kutiji i bila sam jako sretna jer svi su poludili za njim kad je stigao u drogerije,znam da sam otišla po nešto do Mullera i sve se s police razgrabilo,dobro da nisu pokupili i testere ;)
Nekoga je ovaj puder oduševio,a nekoga razočarao.......a ako želite znati kako sam se ja našla s njim nastavite s čitanje posta.

PAKIRANJE

Puder dolazi u tubici u količini od 30 ml,za to ćete izdvojiti cca 65 kn preporučujem da čekate sniženja gdje ga možete ugrabiti 30% jeftinije.
Možete ga naću u Muller,Dm,Bpa i Kozmo drogerijama,dostupan je u 6 nijansi.
Puder trebate potrošiti u roku od 12 mj od otvaranja.
Puder ima mali otvor za doziranje,što mi se jako svidjelo i nije kao kod većine pudera u tubama da sve okolo umaže i puno proizvoda ostaje u čepu.



SASTOJCI


DOJAM O PUDERU

Puder ima dosta rijetku teksturu,pruža srednje prekrivanje,možete ga nadograditi i tada je prekrivanje malo jače no nije potpuno.
Jako je lagan na koži nemam osjećaj da nosim masku na licu.
Ako na licu imate upaljene prištiće to vam baš neće prekriti,jako lijepo prekriva proširene pore no ja uvijek volim koristiti primer i uz ovaj puder mi je najbolji Maybelline Baby Skin primer.
Puder ima mat završnicu no ja ga dodatno setujem s puderom u kamenu,T-zona mi prosija nakon neka 4 sata što je za mene prihvatljivo.Nisam ga nosila dulje od 8-9 sati na licu ali za taj vremenski period mi je ostao na mjestu, nije se uvlačio u linije oko očiju i nosa,na koži nisam imala suhih dijelova pa vam ne mogu reći dali bi ih isticao.
Puder mi nije izazvao iritacije na koži niti je začepio pore.Preporučujem ga svima koji imaju masnu kožu lica i vole mat pudere,cijena mu je jako pristupačna i svako si ga može priuštiti.

Nisam imala neka velika očekivanja za ovaj puder,ali se ispostavilo da je mi je ovo trenutno najdraži puder za svaki dan.


Dali ste probali puder,kako vam se svidio?









Primjedbe

  1. Okej je, prosijam za puno manje od 4 sata, ali imam strahovito masnu kožu pa je i poprilično dobar. S tim da sam ga koristila i za vrijeme koristenja kontracepcijskih tableta kad mi je koža bila puuno manje masna, pa je bez problema izdržao i oko 6 sati bez prosijavanja. Solidno prekrivanje, malo korektora ako je koji prištić i to je to. Klasika. Također, obicno mi je vrlo često suha koža oko kutova usana pa na tom dijelu bas i nije odličan, ali nije nijedan kojeg sam ikad probala��
    Uglavnom, poprilično dobar puder, ima miris ali se na koži ne osjeća, lagan, ne začepljuje pore i ne izaziva nove prištiće, preporučujem.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Maybelline Superstay 24H tekući puder *Recenzija*

L'Oreal Elseve Extraordinary Clay linija proizvoda!

Avon obnavljajuće ulje argana * recenzija *